کد خبر: ۱۸۱۰۵۲
۱۴:۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۴

حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۵.۶ میلیون تومان تعیین شد
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ :

حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۵.۶ میلیون تومان تعیین شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ ، حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده را ۵.۶ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا میرتاج‌ الدینی درباره افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 1401 ، حداقل حقوق کارکنان برای سال آینده 5.6 میلیون تومان تعیین شده است.

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه :

حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در تمام دستگاه های اجرایی ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه ، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و قضات به طور متوسط تا 10 درصد به شرح زیر  افزایش می‌یابد تا طبقات پایین‌تر از درصد افزایش بیشتری برخوردار شوند.

1-1 در حکم کارگزینی تمام گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر 5 میلیون و 338 هزار ریال معادل 1700 امتیاز برای مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری یا معادل این امتیاز برای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت و مشمولین مقررات خاص در سطری جداگانه با عنوان افزایش حقوق سال 1401 درج می شود که مشمول کسور بازنشستگی است و در محاسبه هیچ‌کدام از امتیازات مربوط به حقوق و مزایای مستمر ، فوق العاده و ... قابل محاسبه نیست علاوه بر این مبلغ ، ضریب حقوق به میزان 3 درصد افزایش می‌یابد.

1_2 پس از اعمال افزایش موضوع بند 1-1  مجموع مبلغ مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و مبلغ قرارداد منعقده ماهانه برای کارکنان قرارداد کار معین و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت به نسبت مدت کارکرد نباید از 5.6 میلیون تومان کمتر باشد.

3-1 تفاوت تطبیق موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق بدون تغییر باقی می ماند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ