کد خبر: ۱۸۱۰۸۸
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۵

رتبه سی و هفتم شرکت‌های برتر ایران و دو رتبه اول کشوری برای افق کوروش

رتبه سی و هفتم شرکت‌های برتر ایران و دو رتبه اول کشوری برای افق کوروش

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش عنوان سی و هفتمین شرکت برتر ایران، رتبه اول از نظر شاخص فروش و بهره وری کل عوامل در گروه فروشگاه‌ها را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در بیست و چهارمین دوره معرفی شرکت‌های برتر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای، سه رتبه سی و هفتمین شرکت برتر ایران، رتبه اول از نظر شاخص فروش و رتبه اول از نظر بهره وری کل عوامل در گروه فروشگاه‌ها را بدست آورد.

کسب عنوان سی و هفتمین شرکت برتر ایران و بدست آوردن دو رتبه اول شاخص فروش و بهره وری کل عوامل در گروه فروشگاه‌ها توسط شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش با توجه به اینکه این شرکت تنها فروشگاه زنجیره‌ای در بین 65 شرکت برتر ایران است دستاوردی مهم و موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

بنابراین گزارش، سازمان ‌مدیریت‌ صنعتی از سال 77 رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) را با ارائه آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی، برگزار و تلاش می‌کند تا امکان شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی را برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران فراهم کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ