کد خبر: ۱۸۱۰۹۹
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۵

پلیمر آریا ساسول عنوان دار شرکت برتر صادرات گرا در بین ۱۰۰ شرکت برتر شد

پلیمر آریا ساسول عنوان دار شرکت برتر صادرات گرا در بین ۱۰۰ شرکت برتر شد

شرکت پلیمر آریا ساسول برای اولین بار با کسب عنوان شرکت برتر صادرات گرا، بار دیگر در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران از منظر شاخص های فروش قرار گفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پلیمر آریاساسول در همایش شرکت های برتر ایران(IMI-100) برای اولین بار موفق به کسب عنوان شرکت برتر صادرات گرا در بین 100 شرکت برتر ایران شد .

براساس ان گزارش، شاخص مدنظر برای معرفی برترین شرکت ها ترکیبی از سه شاخص صادرات، رشد صادرات و نسبت صادرات به فروش بوده و شرکت‌های صادرکننده در سال مالی 99 بر اساس این شاخص ترکیبی، رتبه‌بندی شده‌ و ۱۰ شرکت اول فهرست به عنوان شرکت‌های برتر صادرات‌گرا معرفی می شوند.

همچنین رتبه شرکت پلیمر آریا ساسول در میان 100 شرکت برتر کشور که بر مبنای درآمد حاصل از فروش سنجیده می شود و معیار اصلی رتبه بندی شرکتها در IMI-100 بوده با وجود نوسانات شدید کسب و کار جهانی در  سال گذشته و افزوده شدن شرکت های جدید در فهرست رتبه بندی 100 شرکت اول، بدون تغییر نسبت به سال قبل در جایگاه 34 ام قرار گرفته است.

سازمان‌مدیریت ‌صنعتی از سال 77 و به منظور شفاف‌سازی فضای کسب و کار، رتبه‌بندی شرکت‌ها را از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش فضای رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی برگزار می کند و طی آن 500 شرکت بزرگ بر مبنای شاخص اصلی میزان فروش و شاخص های تخصصی در حوزه های چون شاخص‌های اندازه و رشد شرکت ، سودآوری و عملکرد ، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی‌ و شاخص‌های بازار مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ