کد خبر: ۱۸۱۱۰۵
۱۳:۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۵

احتمال نماینده مجلس از تغییر مدیر عامل ایران‌ خودرو طی روزهای آینده
با انتقاد از کیفیت نامناسب خودروهای داخلی اعلام شد:

احتمال نماینده مجلس از تغییر مدیر عامل ایران‌ خودرو طی روزهای آینده

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از کیفیت نامناسب خودروهای داخلی از احتمال تغییر مدیر عامل ایران‌ خودرو طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد حسینی‌کیا با اشاره به حضور رضا فاطمی امین وزیر صنعت در نشست علنی برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان درباره کیفیت نامناسب خودروهای داخلی به تسنیم گفت:‌ میزان کشته‌شدگان ایران در سوانح جاده‌ای نسبت به برخی همسایگان حدود 3 برابر است که این مسئله قابل پذیرش نیست.

وی افزود: در حوزه‌ کیفیت، خودروهای داخلی قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی نیست. این مسئله در حوزه تحقیق و توسعه هم صدق می کند. در حالی که کشورهای توسعه‌یافته 24 درصد از سرمایه‌گذاری را به این حوزه اختصاص داده‌اند. این شاخص در خودروسازان داخلی تنها دو درصد است.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ به گفته فاطمی امین ، وزارت صنعت بسته‌ای آماده کرده که بر اساس آن تا پایان سال آینده به‌ طور تدریجی علاوه بر افزایش کیفیت‌ خودروها ، تیراژ تولید هم افزایش می یابد و موجب تعادل در عرضه و تقاضا می شود.

حسینی‌کیا درباره تغییر مدیریت ایران خودرو و سایپا هم گفت: طبق اظهارات فاطمی امین مبنی بر تغییر مدیر عامل سایپا، احتمالا" تغییر و تحولات مدیریتی در روزهای آتی در ایران‌خودرو هم رخ خواهد داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ