کد خبر: ۱۸۱۱۵۱
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۶

برای اولین بار تسویه آنی مانده حساب مشتریان در کارگزاری مدبر آسیا امکانپذیر شد

برای اولین بار تسویه آنی مانده حساب مشتریان در کارگزاری مدبر آسیا امکانپذیر شد

کارگزاری مدبر آسیا برای اولین بار در بازار سرمایه ایران، امکان تسویه آنی وجوه مشتریان را در بیش از ۱۰ بانک فراهم کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری مدبر آسیا در راستای توسعه هوشمندانه خدمات و سرویس ها به فعالان بازار سرمایه از ابتدای سال 1400 و طبق هماهنگی با سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به توسعه زیرساخت های فنی و کسب و کاری جدید در حوزه بانکی و پولی کرده است.

از این رو و پس از طی فرآیند توسعه و دریافت مجوز بهره برداری از سامانه تسویه آنی وجوه از ابتدای دی ماه سال جاری اقدام به بهره برداری از این سامانه کرده و در حال حاضر بخش زیادی از فرآیند پرداخت وجوه مشتریان در این کارگزاری از این طریق صورت می پذیرد.

با عملیاتی شدن این زیرساخت کارگزاری مدبر آسیا، امکان دریافت برخط و آنی مانده حساب برای تمام مشتریان فراهم شده است. راه اندازی این زیرساخت تغییری در روند فعلی درخواست وجه در سامانه معاملات برخط کارگزاری مدبر آسیا ایجاد نمی کند و کاربران طبق روال سابق و پس از ثبت درخواست وجه در سامانه، بصورت آنی و بدون وابستگی به محدودیت های زمانی و در هر ساعت از شبانه روز و طبق روال های بانکی، وجه مورد نظر را در حساب بانکی دریافت می کنند.

زیرساخت تسویه آنی رابین پی از طریق شبکه پرداخت یاری خود فرآیند تسویه وجوه درخواستی مشتریان را مدیریت و اجرا می کند و بنابراین محدودیت های شبکه بانکی برای روزهای کاری و روزهای تعطیل وجود نداشته و امکان تسویه وجود مشتریان در تمام 24 ساعت شبانه روز و تمام 365 روز سال و همچنین در تمام بانک های ایران برای کارگزاری مدبر آسیا فراهم شده است.

در حال حاضر پرداخت وجوه به مشتریان در کاگزاری مدبر آسیا در بیش از 10 بانک فعال و بزرگ کشور بصورت آنی و برخط صورت گرفته و مشتریان می توانند در زمان درخواست وجه، هر کدام از حساب های بانکی مد نظر را انتخاب و وجه را بصورت آنی دریافت کنند .

زیرساخت تسویه آنی وجوه رابین پی، اولین سرویس پرداخت یاری تسویه آنی در بازار سرمایه است که از طریق شرکت ایده های هوشمند رابین به عنوان یکی از زیرمجموعه های فعال در گروه مالی مدبر آسیا، ارائه شده است.

برای عضویت و بهره مندی از خدمات تسویه آنی هم اکنون در در کارگزاری مدبر آسیا ثبت‌نام کنید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ