کد خبر: ۱۸۱۲۴۶
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۹

یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی فردا واریز می شود / تکرار عدم تحقق وعده رضایی

یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی فردا واریز می شود / تکرار عدم تحقق وعده رضایی

یارانه معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی خانواده های یک تا بیش از ۵ نفره ساعت ۲۴ فردا واریز می‌شود تا همچنان خبری از وعده رضایی مبنی بر افزایش دو برابری یارانه ها نباشد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد: بیست و هفتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز یکشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

براساس این گزارش، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

همچنین، چهاردهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

براساس این گزارش محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور هفته اول آذر، وعده افزایش دو برابری یارانه‌ها از ابتدای دی 1400 ماه را داده و اعلام کرده بود یارانه نقدی و اعتباری خانواده چهار نفره به 800 هزار تومان خواهد رسید اما احسان خاندوزی به فاصله یک روز ، چنین ادعا و وعده ایی را رد و اعلام کرد هنوز چند و چون این برنامه دولت و زمان اعمال مشخص نیست !

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ