کد خبر: ۱۸۱۲۵۸
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۹

مدیرعامل جدید

مدیرعامل جدید "خودرو" و دو عضو هیات مدیره هم معرفی شدند + سوابق

مدیرعامل جدید ایران خودرو هم دو هفته بعد از تغییر مدیرعامل سایپا معرفی شد تا فرشاد مقیمی بعد از حدود ۲.۵ سال مجبور به کناره گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو معرفی شد تا فرشاد مقیمی بعد از حدود 2.5 سال مجبور به کناره گیری شود تا دو مدیر جدید ایران خودرو و سایپا ، مجری برنامه های دولت در صنعت خودرو شوند.

براساس این گزارش ، خطیبی در حالی از روزهای قبل قادر به جالب رضایت فاطمی امین وزیر صنعت شده بود که دارای سوابقی چون مدیرعاملی ریگان خودرو، مدیر فروش ‎ایران خودرو، مدیرعامل شرکت های لیزینگ ایران خودرو و توسعه تجارت و خدمات خودرو و همچنین رئیس یا عضو هیات مدیره شرکت های فعال در صنعت و واردات خودرو از جمله پارسیان موتور (نماینده انحصاری فیات)، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو، لیزینگ ایرانیان و تعاونی اعتبار ایران خودرو است.

همچنین مهدی داداشی‌زین‌الدین و علی شیخ‌زاده اعضای جدید هیات مدیره ایران خودرو شده و در کنار مرتضی شفیعی و محمدرضا فیض بخش قرار گرفتند

"خودرو" با سرمایه 30.1 هزار میلیارد تومانی، دومین شرکت بزرگ بورس از لحاط میزان سرمایه اسمی و بعد از "فملی" است .

حدود دو هفته پیش هم محمدی علی تیموری مدیرعامل سایپا و جانشین جواد سلیمانی شده بود. علیمردان عظیمی و علی شیدایی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا ، سرمایه گذاری رنا و توسعه سرمایه رادین هم اعضا جدید هیات مدیره "خساپا" شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ