کد خبر: ۱۸۱۴۵۰
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵

نمایش تکراری بزرگترین بانک بورس در هفته های پایانی سال
با مزایده سهام ۱۲ زیرمجموعه رخ داد:

نمایش تکراری بزرگترین بانک بورس در هفته های پایانی سال

بانک تجارت باز هم با اقدامی نمایشی در واگذاری دارایی ها در هفته های پایانی سال و عدم انجام معامله در رکود بازارها از واگذاری سهام ۱۲ زیرمجموعه در دو مرحله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک تجارت به عنوان بزرگترین بانک بورس، طبق روال سال های قبل و با آگاهی از نبود مشتری در هفته های پایانی سال و عدم انجام معامله در رکود بازارها و اقتصاد، باز هم اقدام نمایشی در واگذاری دارایی ها کرد تا به نوعی در حوزه واگذاری بنگاه ها، رفع تکلیف کرده باشد.

براین اساس، هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل "وتجارت" اعلام کرد: بانک در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی و سیاست کاهش تصدی گری در نظر دارد سهام 12 شرکت های تابعه و وابسته را با مشخصات ذیل در دو مرحله واگذار کند.

آگهی مزایده واگذاری سهام ۱۰ شرکت در نوبت اول

همچنین شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت در نظر دارد با برگزاری مزایده دو مرحله ای ۱۰۰ درصد سهام متعلق به این شرکت و شرکت های گروه در شرکت های گروه سیمان تجارت مهریز و خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی آهوان را در مزایده با مشخصات ذیل واگذار کند.

عرضه سهام نقد و یکجا انجام می‌گیرد و بهای مربوط به آن از طریق سیستم بانکی از برنده مزایده دریافت خواهد شد. فعالیت گروه سیمان تجارت مهریز واقع در استان یزد با هزار سهم در حوزه تولید و فروش کلینکر و سیمان و فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی آهوان واقع در تهران با ۸۰۰ هزار سهم ارائه خدمات مسافرتی و توریستی است.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ