کد خبر: ۱۸۲۰۳۵
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲

برنامه رکورددار افزایش سرمایه برای فروش سهام ایران خودرو و سه قطعه زمین

برنامه رکورددار افزایش سرمایه برای فروش سهام ایران خودرو و سه قطعه زمین

اولین رکورددار افزایش سرمایه از فروش سهام شرکت ایران خودرو فارس و سه قطعه زمین واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از طریق مزایده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از فروش سهام شرکت ایران خودرو فارس و سه قطعه زمین واقع در فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی شیراز از طریق مزایده خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر این اساس، "لکما" اعلام کرد: شرکت در نظر دارد بخشی از سهام شرکت ایران خودرو فارس را بصورت یکجا و با شرایط اعلامی از طریق مزایده عمومی واگذار کند. متقاضیان جهت دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت حداکثر تا پایان وقت اداری دوشنبه دوم اسفند می توانند به این شرکت مراجعه کنند.

همچنین شرکت در نظر دارد سه قطعه زمین 2500 ،8000 و 1800 متری واقع در فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی شیراز را از طریق مزایده به فروش برساند. دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه چهارم اسفند خواهد بود.

بنابراین گزارش، کارخانجات مخابراتی ایران با اعمال افزایش سرمایه 2183 درصدی از محل تجدید ارزیابی در 30 تیر سال 94، اولین رکورد دار افزایش سرمایه همه شرکت های بورسی و فرابورسی بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ