کد خبر: ۱۸۴۹۹۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۱۰

آغاز مقابله با کالاهای قاچاق و تقلبی با اولویت قطعات خودرو از هفته بعد
وزیر صنعت خبر داد:

آغاز مقابله با کالاهای قاچاق و تقلبی با اولویت قطعات خودرو از هفته بعد

وزیر صنعت گفت: طرح ویژه برای مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی با اولویت لوازم یدکی و قطعات خودرو از ۱۵ فروردین سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا فاطمی‌امین در جلسه بررسی راهکارهای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو اعلام‌کرد: طرح ویژه وزارت صنعت برای مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی با پنج اولویت کالایی از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود که لوازم یدکی و قطعات خودرو در اولویت نخست خواهد بود.

بر اساس این گزارش، لوازم یدکی خودرو، لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات، پنج اولویت نخست این طرح خواهند بود. یکی از مشکلاتی که در حوزه توزیع اقلام کالایی، عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی است که به علت کیفیت پایین، مشکلات و آسیب‌هایی را متوجه مصرف‌کننده نهایی می‌کند. از سوی دیگر موضوع قاچاق یکی از موانع اصلی مشکلات اقتصادی مانند تولید و اشتغال است.

همه اقدامات به صورت مستمر و هفتگی رصد و پایش خواهد شد و مرحله به مرحله و با متناسب‌سازی اقتضایی طرح پیش خواهد رفت. با اجرای این طرح، علاوه بر مقابله با کالای قاچاق و تقلبی، نتایج مثبت اقتصادی دیگری از جمله ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش تولید و همچنین تامین امنیت مصرف‌ کنندگان در استفاده از کالاهای موجود در سطح بازار به‌ویژه در حوزه لوازم یدکی خودرو نیز محقق خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ