کد خبر: ۱۸۶۶۲۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۲/۱

سایپا برای تولید مشترک با خودروسازان روسی تفاهم و توافق کرد

سایپا برای تولید مشترک با خودروسازان روسی تفاهم و توافق کرد

سایپا برای تولید مشترک با طرف های روسی در منطقه آزاد SEZ آلابوگا، تبادل دانش فنی و امکان استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی هر دو طرف و ... تفاهم و توافق کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا در جهت توسعه فعالیت های برون مرزی که در 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور در بخش صادرات مورد تاکید ویژه قرار گرفته، مذاکرات را با روسیه آغاز کرد. از همین رو در بازدید مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از مجموعه سایپا، درباره همکاری های مشترک صحبت و نتایح مطلوبی حاصل شد.

پس از بازدید مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از مجموعه سایپا درخصوص  تولید مشترک با طرف های روسی در منطقه آزاد SEZ آلابوگا، تبادل دانش فنی و امکان استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی هر دو طرف و انتقال دانش در حوزه های IT، نرم افزار، مالی و مهندسی، تفاهم و توافق های صورت گرفت.

بر اساس توسعه روابط با کشورهای همسایه که دولت سیزدهم این امر را تکلیف کرده، سایپا درحال مطالعه جهت راه اندازی خط مونتاژ خودروهای اقتصادی در بازار روسیه است. در این میان یکی از برنامه هایی که در سال جاری با جدیت دنبال می شود، افزایش صادرات قطعه به روسیه است. طی سال های اخیر قطعات خودرویی مختلفی از جمله رادیاتور، قطعات سیستم تعلیق و قطعات ریخته گری به بازار روسیه صادر شده است.

با توجه به بازار بزرگ روسیه و داشتن مرز آبی مشترک و رسیدن به بازار اوراسیا ، سایپا برنامه ریزی کرده سهم بیشتری از بازار روسیه داشته باشد. لذا تولید و صادرات خودرو و قطعات آن از موضوعاتی است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ