کد خبر: ۱۸۹۱۳۱
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۲/۲۱

اکسکوینو تبادل جامع در حوزه رمزارزها با پیاده سازی بومی فناوری بلاکچین
مدیر مارکتینگ شرکت مطرح کرد:

اکسکوینو تبادل جامع در حوزه رمزارزها با پیاده سازی بومی فناوری بلاکچین

مدیر مارکتینگ اکسکوینو گفت: این شرکت فعال در حوزه تبادل جامع در حوزه رمزارزها و دانش بنیان است که فناوری بلاکچین را بصورت بومی سازی، پیاده سازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتبی سادات با بیان اینکه اکسکوینو تبادل جامع در حوزه رمزارزها است، گفت: شرکت اکسکوینو دانش بنیان است و توانسته فناوری بلاکچین را بصورت بومی سازی، پیاده سازی کند.

وی افزود: شرکت گره هایی که در فضای بلاکچین وجود دارد را بومی سازی و سپس پیاده سازی می‌کند. نود‌هایی هستند که بر روی بقیه نود‌ها سینکرون سازی داده ها را انجام می‌دهد که این موضوع بزرگترین دستاورد اکسکوینو است. هر اتفاقی بیفتد اکسکوینو همیشه در این فضا وجود دارد و همانند دفتردار‌ها اطلاعات شبکه را ذخیره می‌کند. این موضوع می‌تواند کمک بسیاری کند و حتی در فضای تحریم نیز سرویس ها قطع نخواهد شد. این شرکت هم دارای صرافی و هم فضای مارکت پلیس است. یعنی کاربران هم می‌توانند با یکدیگر معمله کنند و هم با این صرافی معامله انجام دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: اکسکوینو اولین شرکتی بود که به متاورس ورود کرد. برخی رویدادها را اجرا کرد و آثار ایرانی را برای اولین بار در این فضا به نمایش گذاشت. بعد از آن نیز در نظر دارد فضایی را برای اینکه ایرانی‌ها بصورت اقتصادی بهره ببرند، ایجاد کند. بازار رمزارز‌ها دو منظر دارد. یک منظر بحث اقتصادی است که رشد می‌کند یا خیر که بر این موضوع معیار‌های مختلفی مثل جنگ و ... تاثیرگذار است. در مجموع بازار رمزارز‌ها فضای رو به رشدی بر پایه دیجیتال است. دیجیتال عصر جدیدی است که همه از آن بهره برداری می‌کنند.

سادات توضیح داد: در واقع کریپتو هم در این فضا قرار گرفته و آینده به این سمت پیش می‌رود. هرچه کشور‌ها در این فضا ورود کنند قطعا شرکت‌های بزرگتر هم بیشتر استقبال می‌کنند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگتر مثل فیس بوک اسم را به متا تغییر دادند که بتوانند در فضای متاورس فعالیت را دنبال کنند. شرکت سامسونگ نیز نمایشگاه راه اندازی کرده است. شرکت‌هایی مثل ایلان ماسک که حتی با توئیت‌های آن موجی ایجاد و قیمت‌ها بالا و پایین می‌شود.

مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو عنوان کرد: فضای رمزارز‌ها نیاز به دانش دارد. مردم باید مطالعه کنند و در واقع زیرساخت هر ارز را بشناسند. هر ارز تعریف و دورنمایی دارد. برای ابتدای کار کسانی که می‌خواهند وارد این فضا شوند مبلغ کمی را که به آن نیازی ندارند وارد کرده و بصورت بلندمدت به آن نگاه کنند. با مطالعات اولیه وارد این فضا شوند و بر اساس اطلاعات و مبلغ روی چند ارز سرمایه گذاری کنند تا بعد از مدتی عدد مطلوبی را داشته باشند.

سادات درباره حضور در جشنواره‌ها گفت: اکسکوینو در همه فضا‌ها سرگردان است. در حال حاضر در جشنواره‌ای به نام برکت حضور دارد که از ماه رمضان برگزار و به دلیل استقبال زیاد زمان آن تمدید شد. کاربران در این پلتفرم می‌توانند با آورده‌ای در حد ۱۰۰ دلار از اکسکوینو ۱۰ دلار هدیه بگیرند و با دعوت از دوستان به پلتفرم هم می توان جایزه ۳۰۰ تا یک میلیارد تومانی دریافت کرد. جشنواره بسیار بزرگی است و کاربران برای آغاز ورود از این فضا می‌توانند بهره ببرند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ