کد خبر: ۱۸۹۳۸۰
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۲/۳۱

باران و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در چند استان + ورود دو روزه گرد و خاک از عراق
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در چند استان + ورود دو روزه گرد و خاک از عراق

سازمان هواشناسی با اعلام باران و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در چند استان از ورود دو روزه توده گرد و خاک عراق در غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و شمال غرب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: استان‌های گلستان، مازندران و گیلان و به‌تدریج از اواسط امروز خراسان شمالی،‌ نیمه شمالی خراسان رضوی با رگبار، وزش باد شدید موقتی،‌ رعد و برق و گاهی گرد و خاک مواجه خواهند شد و کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما در شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و سواحل دریای خزر و فردا در شمال شرق، شرق و جنوب شرق روی می‌دهد.

جو اکثر مناطق ایران در یکشنبه و دوشنبه پایدار و آسمان صاف است اما دوشنبه شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر، رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

امروز دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز،‌ تهران، سمنان، شمال شرق و از اواخر وقت در شرق ایران،باد شدید و در برخی مناطق طوفان گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید روی می‌دهد. همچنین توده گرد و خاک عراق، مناطق غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و شمال غرب و فردا جنوب غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دوشنبه هم با تشکیل توده گرد و خاک در عراق، پدیده گرد و خاک برای دو روز مجددا به نوار غربی و استان‌های واقع در این مناطق منتقل می شود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ