کد خبر: ۱۸۹۳۸۳
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۲/۳۱

سبدگردان صوری بورس با کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی دستگیر شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت:

سبدگردان صوری بورس با کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری سبدگردان صوری بورس خبر داد که با دسترسی به سبد سهام اشخاص ۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ولی‌پور گودرزی در راستای رسیدگی به پرونده‌های اخلال در بازار سرمایه گفت: پرونده‌ای با موضوع سبد گردانی و مشاوره سرمایه‌گذاری در معاملات در دستور کار پلیس قرار گرفت و فردی با کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی، دستگیر شد. متهم س. س از طریق فضای مجازی با جذب دنبال کننده با روش های مختلف و بدون اخذ مجوز از سازمان بورس خود را به عنوان سبدگردان و مشاور سرمایه‌گذاری معرفی می کرد.

وی افزود: متهم با وعده پرداخت سود کلان در کمترین زمان به سرمایه گذاران بورس توانسته بود اعتماد اشخاص را جلب کند تا جایی که کاربران حاضر به در اختیار گذاشتن نام کاربری و رمز عبور کارگزاری می‌کردند و متهم با دسترسی به پرتفوی شخصی آنها مبادرت به جذب سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی متواری شده بود که با اقدام فنی پلیس دستگیر و به دادسرا فرستاده شد.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: با توجه به فراگیر شدن سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و کانال‌ها و محتوا‌های به ظاهر آموزشی در فضای مجازی که بعضاً برای کلاهبرداری و منافع شخصی ساخته می‌شود از شهروندان درخواست می شود با دید باز و آموزش‌های لازم وارد این بازار شوند و از افشای اطلاعات حساب‌های شخصی خودداری کنند. لذا مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ یا پلیس فتا تماس بگیرند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ