کد خبر: ۱۸۹۵۲۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۴

روش فروش نان از عدد بزودی کیلویی می شود / ادعای نتایج مثبت
رییس اتحادیه تولیدکنندگان:

روش فروش نان از عدد بزودی کیلویی می شود / ادعای نتایج مثبت

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان با اعلام۱۵۰۰ پرونده کم فروشی طی سه ماه از جدی شدن طرح فروش کیلویی نان به اسم طرح مهیا و همراه با نتایج مثبت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن لزومیان با تاکید بر متعدد بودن بحث فروش کیلویی نان به اقتصاد آنلاین گفت: فروش کیلویی نان به جای فروش عددی ، پیشنهادی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت چند باری مطرح شده اما هیچگاه تا این اندازه جدی نبود و زیر ساخت‌ها برای اجرای این طرح در حال آماده سازی است.

وی افزود: دلیل جدی شدن اجرای این طرح ، اصلاح نظام یارانه و آزادسازی قیمت آرد است که منجر به افزایش تخلفاتی مانند کم فروشی شده و به زیان مصرف کننده است. در طول سه ماه اخیر حدود ۱۵۰۰ پرونده کم فروشی نان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مقام صنفی ادامه داد: درحال حاضر نان‌های صنعتی بر اساس وزن، قیمت گذاری می‌شوند و فضای رقابتی زیادی هم برای افزایش رضایت مصرف کننده با بهبود کیفیت و قیمت مقرون به صرفه وجود دارد. بنابراین طرح فروش کیلویی نان سنتی می‌تواند همین سرنوشت را رقم بزند.

لزومیان توضیح داد: تمام زوایای این طرح با مشورت کارشناسان درحال بررسی بوده و با توجه به آماده شدن زیر ساخت‌ها انتظار می‌رود بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شود به مرحله اجرا برسد. با توجه به اینکه اصلاح نظام یارانه ای نان در حال انجام است اجرای سریع این طرح شدنی و با نتایج مثبت مشاهده می‌شود. همچنین عنوانی که برای یکپارچه سازی فروش نان در نانوایی ها اجرا خواهد شد طرح مهیا نام‌گذاری شده‌است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ