کد خبر: ۱۸۹۵۹۸
۰:۲ - ۱۴۰۱/۳/۷

احتمال تخصیص یارانه جدید به ۴ تا ۵ میلیون نفر از ۷.۵ میلیون نفر مستحق دریافت
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

احتمال تخصیص یارانه جدید به ۴ تا ۵ میلیون نفر از ۷.۵ میلیون نفر مستحق دریافت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال تخصیص یارانه جدید به ۴ تا ۵ میلیون نفر از ۷.۵ میلیون نفر مستحق دریافت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌الله عبدالملکی با تأکید بر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها،گفت : دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند که شامل افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی‌گرفتند که می‌توانند در سامانه‌ فعال شده، ثبت‌نام کنند. این افراد شامل ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که در صورتی که خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانند، می‌توانند در سایت ثبت‌نام و پرونده یارانه را فعال کنند. به نظر می رسد از این تعداد به ۴ الی ۵ میلیون نفر بعد از ثبت‌نام یارانه تعلق گیرد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۸۰ درصد افراد درخواست بازنگری داده‌اند و گروه دیگر که یارانه دریافت نکرده‌اند کسانی بودند که قبلاً یارانه می‌گرفتند اما چون در دهک دهم قرار داشتند، یارانه در اردیبهشت واریز نشده که ناشی از غیرشفاف بودن اطلاعات اقتصادی خانواده بود. این افراد نیز از طریق سامانه حمایت درخواست بازنگری داده‌اند که به صورت علی‌الحساب مبلغ یارانه واریز شده است.

به گفته عبدالملکی در خصوص گروهی از افراد که درخواست بازنگری داده‌اند اما واریزی نداشتند بزودی علت‌ها مشخص خواهد شد. در خصوص گروهی از خانوارها که دریافتی یارانه نقدی آن‌ها حذف شده هم اگر واقعاً خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانند نیز اقدام کنند و در صورت تأیید اعتراض، یارانه  پرداخت می‌شود. از افرادی که جزو ۹۰ درصد باشند قطعاً حتی حق یک نفر نیز ضایع نخواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ