کد خبر: ۱۹۰۲۷۴
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۲۹

انتقاد شدید نماینده سابق از نمایندگان فعلی و دولت و آثار منفی بودجه ۱۴۰۱

انتقاد شدید نماینده سابق از نمایندگان فعلی و دولت و آثار منفی بودجه ۱۴۰۱

نماینده سابق رشت با انتقاد شدید از نمایندگان فعلی مجلس و دولت ، آثار منفی بودجه ۱۴۰۱ را اعلام کرد و خواهان ارایه بودجه متمم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق رشت با انتشار متنی خطاب به نمایندگان فعلی اعلام کرد: یادتان می آید در زمان لایحه بودجه ۱۴۰۱ چقدر فریاد کشیده شد که این لایحه مردم را در تنگنا قرار داده و سفره مردم را کوچک و مشکل امنیتی ایجاد می‌کند! همان موقع با رای به حذف ارز ترجیحی، اجازه گران کردن کالاها را به دولت سیزدهم دادید.

همان موقع که به افزایش چند صد درصدی مالیات رای دادید به دولت سیزدهم اجازه دست بردن در جیب مردم را دادید! همان موقع که بر خلاف قانون مبنی برا افزایش حقوق معادل تورم به دولت صرفا اجازه حداکثری ده درصدی حقوق را دادید کمر کارمند و کارگر را زیر تورم شکستید! همان موقع که به حذف یارانه حامل های انرژی به بهانه رعایت الگوی مصرف خودساخته رای دادید، مردم را عاجز از پرداخت قبوض آب و برق و گاز کردید!

دولت در بودجه یکساله شامل درآمد، هزینه و خرج یکساله را زیرکانه لحاظ کرد و الان هم به ملت می گوید طبق قانون مجلس عمل می‌کند! دولت ادعا دارد چند برابر مندرج در قانون بودجه، نفت می فروشد هم از لحاظ میزان هم از لحاظ قیمت! ان شاالله ادعای درستی باشد.

دولت را مکلف کنید متمم بودجه بیاورد و فشار را از دوش مردم بردارید! ضمن اینکه نیاوردن متمم بودجه برای هزینه افزایش درآمد بدون اخذ مجوز از مجلس خلاف قانون است و مجلس نباید سکوت کند! قبل از دیر شدن کاری کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۳/۲۹
0
0
پاسخ
خود تو چکار کردی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ