کد خبر: ۱۹۱۴۰۳
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۳/۳۱

معاملات مشکوک یک بانک، پالایشگاه فرابورسی، سه سهم قندی + ۱۰ نماد
در روز افت ۷.۶ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک یک بانک، پالایشگاه فرابورسی، سه سهم قندی + ۱۰ نماد

در روز افت ۷۶۱۵ واحدی شاخص، یک بانک، پالایشگاه فرابورسی، سه سهم قندی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 7615 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 539 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.5 و 6.5 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی با داد و ستد 2.1 میلیارد سهم و شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو ، ایران خودرو به همراه پارس خودرو با تقاضای 381، 197، 197 و 185 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 13 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، پالایشگاه لاوان شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با افت 2.4 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 25.7 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های توسعه سرمایه و صنعت غدیر، قند مرودشت، قند شیروان قوچان و بجنورد، ساختمان اصفهان، بانک خاورمیانه، سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ آذربایجان‌، سیمان تهران، عمران و توسعه شاهد، بیمه سرمد، بانک دی، گسترش صنایع روی ایرانیان، کارخانجات‌ داروپخش‌ ، نیرو کلر و قند نقش جهان، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک، پالایشگاه فرابورسی، سه سهم قندی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ