کد خبر: ۱۹۱۴۰۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۴/۱

خط تولید کارخانه آزمایش بعداز سال‌ها تعطیلی فعال شد / قول بیمه 600 نفری

خط تولید کارخانه آزمایش بعداز سال‌ها تعطیلی فعال شد / قول بیمه 600 نفری

خط تولید کارخانه آزمایش در مرودشت بعد از سال‌ها تعطیلی فعال شد و استاندار فارس از قول مدیران شرکت مبنی بر بیمه 600 نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، استاندار فارس همزمان با سفر هفته گذشته معاون اجرایی رئیس جمهور به استان فارس و بازدید از مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان در مهر سال قبل از شروع به کار کارخانه آزمایش در این هفته  داد و اعلام کرد: مدیران کارخانه قول 600 نفر را تا آخر سال بیمه کنند.

بر اساس این گزارش، مجموعه کارخانه آزمایش مرودشت در استان فارس یکی از صنایع قدیمی استان است که در دهه 50 راه‌اندازی شد و روزگاری آوازه آن به خارج از مرزها نیز می‌رسید اما کارخانه‌های آزمایش اوایل دهه 80 به بخش خصوصی واگذار شد و توقف تولید این واحد شروع شد و سال 88 به حالت نیمه‌ تعطیل درآمد و چند سال بعد نیز به‌طور کامل تعطیل شد. علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز نیز آبان 99 از تبدیل به طویله شدن این کارخانه خبر داد.

در این میان 22 مهرسال گذشته رئیسی در سفر به استان فارس پس از دیدار با مردم روستای کناره مرودشت از کارخانه آزمایش بازدید کرد و در جریان علت مشکلات این کارخانه قرار گرفت و تاکید بر احیای واحدهای تولیدی راکد سبب شد تلاش‌های زیادی برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه شود.

طی چند ماه گذشته مالک اظهار آمادگی کرد که کارخانه مجدداً احیا و خط تولید راه‌اندازی شود و مدیران استان نیز تدابیری برای تسهیل انجام داده بودند. حال پس از گذشت تقریباً 9 ماه از بازدید رئیس جمهور این کارخانه احیا و در مدار تولید قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، شرکت آزمایش مهر سال ۹۱ به دلیل زیاندهی و حجم معاملات پایین از فهرست شرکت های بورسی لغو پذیرش شد و از ۲۱ آبان سال ۹۲ به بازار پایه فرابورس منتقل شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ