کد خبر: ۱۹۱۴۳۳
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۴/۱

عذرخواهی رییس هیات مدیره بانک ملت از سهامداران
بابت عدم امکان حضور در مجمع دیروز اعلام شد:

عذرخواهی رییس هیات مدیره بانک ملت از سهامداران

رییس هیات مدیره بانک ملت با اشاره به بی سابقه بودن برگزاری مجمع یک ماه زودتر از موعد قانونی ، بابت عدم امکان حضور سهامداران بیشتر در مجمع دیروز، عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود نصر اصفهانی با اعلام اینکه برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده بانک ملت در یک ماه زودتر از موعد قانونی در تاریخچه بانک ، بی سابقه بود، گفت: با حمایت سهامداران و دریافت مجوزهای لازم، مجامع برای نخستین بار پس از بروز همه گیری کرونا برپا شد و تعدادی از سهامداران نیز از طریق کانال های مجازی در جریان رخدادهای مجمع قرار گرفتند.

وی افزود: سه سالن برای حضور سهامداران در مجامع بانک ملت در نظر گرفته شده بود اما سهامداران زیادی در مجامع حضور پیدا کردند و به دلیل پرشدن فضای هر سه سالن، امکان حضور تعدادی دیگر از سهامداران فراهم نشد که به نمایندگی از هیات مدیره از آنها عذرخواهی می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تقسیم نقدی 10 تومانی از 76.1 تومان سود حاصله برای هر سهم که بخشی از آن سود ناشی از تسعیر نرخ ارز بود با تصویب مجمع به سهامداران اختصاص داده شد و بقیه نیز به عنوان سود انباشته پس از طی مراحل قانونی، صرف افزایش سرمایه های بعدی خواهد شد.

نصر اصفهانی از افزایش 5.5 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک و تبدیل به بزرگ ترین بانک بورسی خبر داد و اظهار امیدواری کرد با این افزایش سرمایه و افزایش توانایی بانک در اعطای تسهیلات و اجرای طرح های توسعه ای، سودآوری بانک در سال جاری نسبت به سال های گذشته افزایش یابد. با تداوم حمایت ذینفعان و تلاش هرچه بیشتر دست اندرکاران، جایگاه در میان بانک ها ارتقا خواهد یافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ