کد خبر: ۱۹۱۴۵۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۴/۲

پلیس با واردات خودروهای ایمن موافق است/ نظر منفی به هند
رئیس پلیس راهور:

پلیس با واردات خودروهای ایمن موافق است/ نظر منفی به هند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس با واردات خودروهای ایمن برای رقابت سالم در بازار موافقت کرد اما از هند نباید وارداتی انجام شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کمال هادیانفر در حاشیه همایش همیاران پلیس در جمع خبرنگاران گفت: ورود خودروهای ایمن در گذشته باعث کاهش کشته‌ها شده است. همچنین واردات خودروسازهای داخلی سبب می‌شود رقابت به وجود آید البته از سال ۸۷ به بعد و با واردات خودرو، خودروسازان به دنبال کیفی‌سازی خودرو رفتند.

وی افزود: انتظار می‌رود خودروهای کیفی و ایمن وارد شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو شش هزار دلاری وارد کنند. اگر این چنین باشد، پراید و تیبا در ایران موجود است !

این مقام مسئول ادامه داد: در دستورالعمل مجلس آمده که در ازای صادرات قطعه و خودرو می‌توان خودرو وارد کرد و اگر به این صورت باشد خودرو به درستی وارد نخواهد شد.

به گفته هادیانفر، مصوبه مجلس واردات اتوبوس سه سال زیر مدل بوده و در دوره گذشته دو هزار اتوبوس وارد شده است. همچنین ۶ هزار اتوبوس برای سراسر کشور در حال پلاک‌گذاری بوده و مشکل در حوزه اسقاط است. شهرداری نیز مجوزی دریافت کرده که اتوبوس‌هایی که می‌تواند دوباره وارد چرخه فعالیت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ