کد خبر: ۱۹۱۷۵۴
۰:۰ - ۱۴۰۱/۴/۱۲

برنامه دو پالایشگاه بورسی و فرابورسی و توصیه به سهامداران درباره سود سالانه
وزیر نفت با اعلام رضایت از گروه مهم بورس خبر داد:

برنامه دو پالایشگاه بورسی و فرابورسی و توصیه به سهامداران درباره سود سالانه

وزیر نفت با اعلام رضایت از طرح‌های پالایشگاهی و بهره برداری دو پالایشگاه بورسی و فرابورسی از طرح کیفی‌سازی فرآورده‌ها، درباره سود سالانه به سهامداران توصیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد اوجی در حاشیه نشست با مدیران عامل شرکت‌های پالایشی خصوصی و دولتی گفت: وزارت نفت هر ماه نشستی برای پیگیری روند ساخت پالایشگاه‌های نو و طرح‌های کیفی‌سازی برگزار می‌کند و موانع و مشکلات طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاه ها به‌ شدت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طبق زمان‌بندی، امید است تا پایان دولت سیزدهم ظرفیت پالایش افزایش یابد. طی سال جاری هم دو طرح کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه‌های اصفهان و شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید.

این وزیر افزود: روند احداث طرح‌های جدید پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با وجود تحریم‌ها راضی کننده بوده و سهامداران پالایشگاه‌های باید عمده سود سالانه را در طرح‌های توسعه‌ای و کیفی‌سازی محصولات سرمایه‌گذاری کنند. چرا که در غیر این صورت مسائل محیط زیستی سال‌های آینده موجب زیان سهامداران خواهد شد.

اوجی بعد از اطلاع از روند توسعه و تأمین مالی طرح‌های کیفی‌سازی پالایشگاه‌ها، دستورهای لازم به‌منظور شتاب‌بخشی به روند توسعه این طرح‌ها را صادر کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ