کد خبر: ۱۹۱۷۹۰
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۴/۱۲

معاملات مشکوک سه سهم سیمانی، دو شرکت غذایی، دو انبوه ساز + ۸ نماد
در روز رشد ۱.۳ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک سه سهم سیمانی، دو شرکت غذایی، دو انبوه ساز + ۸ نماد

در روز رشد ۱۳۴۶ واحدی شاخص، سه سهم سیمانی، دو شرکت محصولات غذایی، دو انبوه ساز به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و با توجه به تک نمادها و گروه های کوچکتر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 1346 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 502 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.6 و 3.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ایران خودرو به همراه سایپا با تقاضای 797، 388، 280، 199 و 166 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، داروسازی ابوریحان شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت اندک قیمت سهام ، شاهد داد و ستد 7.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های کابل سازی ایران، رهشاد سپاهان، سیمان بجنورد، کاشی حافظ، سرمایه گذاری جامی، جام دارو، لبنیات پاک، سخت آژند، مهرام، سیمان صوفیان، ساروج بوشهر ، ایران خودرو دیزل ، ایتالران و سرمایه گذاری مسکن شمالشرق، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه سهم سیمانی، دو شرکت محصولات غذایی، دو انبوه ساز به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ