کد خبر: ۱۹۱۹۰۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۴/۱۶

شرکت بورسی قرارداد ۱۰۰۰ میلیاردی با شرکت‌های داخلی و خارجی بست
برای نوسازی و توسعه خطوط تولید:

شرکت بورسی قرارداد ۱۰۰۰ میلیاردی با شرکت‌های داخلی و خارجی بست

شرکت بورسی از انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی با شرکت‌های داخلی و سازندگان معتبر اروپایی برای نوسازی و توسعه خطوط تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با شرکت‌های طرف قرارداد بالغ بر هزار میلیارد تومان قرارداد ارزی و ریالی برای نوسازی و توسعه خطوط تولید با برندگان مناقصات، منعقد کرد.

براساس این گزارش، قراردادها در زمینه خرید کمپرسورها و تجهیزات مربوط به تأمین هیدروژن خطوط تولید، سیستم تولید نیتروژن با ظرفیت هزار مترمکعب در ساعت و سیستم روغن داغ با مشارکت و همکاری شرکت‌های داخلی و سازندگان معتبر اروپایی بود.

همچنین قرارداد طراحی، تأمین و اجرای سیستم تولید بخار خطوط تولید با یکی از سازندگان معتبر داخلی و قرارداد نصب تجهیزات مکانیکی، برقی، ابزار دقیق، پایپینگ و اجرای ساختمان‌های صنعتی و سازه‌های فلزی نیز با پیمانکار داخلی برنده مناقصه به امضاء رسید.

سعید زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در این مراسم گفت: با انجام این پروژه ظرفیت تولید این شرکت ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. به رغم مشکلات ناشی از تحریم با بهره‌گیری از توان تخصصی سازندگان داخلی، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت شرکت‌های معتبر بین‌المللی با امضای این قراردادها، اجرای طرح نوسازی و توسعه‌ای شرکت شتاب مضاعف می‌گیرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و عملیاتی این مجموعه، تولید محصولات پایین‌دستی با ارزش افزوده و سودآوری بیشتر از طریق همکاری با پالایشگاه اصفهان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان و یا سایر نقاط است که با جدیت در حال پیگیری است. امید است اجرای طرح نوسازی و توسعه و برنامه‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و توسعه بازرگانی خارجی، موجب رشد درآمد و ارز آوری شرکت و بازدهی بالاتر برای سهامداران شود و ارتقاء جایگاه شرکت در بازار سرمایه و اقتصاد ملی را به ارمغان آورد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ