کد خبر: ۱۹۱۹۱۵
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۴/۱۵

محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه‌ جاده‌های مازندران اعلام شد
از امروز :

محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه‌ جاده‌های مازندران اعلام شد

مرکز مدیریت راه‌ محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه‌ جاده‌های را مازندران اعلام کرد که از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه شروع و تا دوشنبه آینده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز مدیریت راه‌ محدویت های ترافیکی اعلام کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ۶ صبح دوشنبه ۲۰ تیر از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر بلامانع است.

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۲ تا ۲۴ پنجشنبه، جمعه و شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۴ تا ۲۴ یکشنبه و دوشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه،  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه است. تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت هم از محور کرج چالوس و بالعکس ممنوع است. 

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود. در صورت افزایش حجم تردد و گنجایش نداشتن سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

تردد تمام تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه از محور هراز است.

محور فیروزکوه

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه از محور تهران، فیروزکوه قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ شنبه و یکشنبه از محور تهران،  فیروزکوه و قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ترافیک سنگین در جاده چالوس

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران هم وضعیت ترافیک خودرو در جاده‌های ارتباطی این استان را سنگین اعلام کرد و گفت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده های گرماب، گچسر، سه راهی دیزین و پل زنگوله، ترافیک خودرو سنگین گزارش شد. محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی بوده و تردد خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده تونل شماره سنگین است. وضعیت تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال و همچنین جاده فیروزکوه عادی و روان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ