کد خبر: ۱۹۲۲۲۵
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۴/۲۵

پنچ سوال ملی از وزیر بهداشت در مجلس و سه سئوال از وزیر ورزش اعلام وصول شد

پنچ سوال ملی از وزیر بهداشت در مجلس و سه سئوال از وزیر ورزش اعلام وصول شد

عضو هیات رییسه مجلس از اعلام وصول پنچ سوال ملی از وزیر بهداشت مانند استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی و سه سئوال از وزیر ورزش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رشیدی در نشست علنی امروز مجلس موارد وصولی را اعلام کرد که شامل سوال ملی محمود عباس زاده مشکینی از وزیر بهداشت در خصوص استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی و بلاتکلیفی دانشجویان متقاضی انتقال به داخل و سوال ملی محمدصالح جوکار و تعدادی از نمایندگان درباره بی توجهی وزارت بهداشت به انجام تعهدات مشترک با خیرین در ساخت و تجهیز مراکز درمانی است.

بر اساس این گزارش همچنین سوال ملی فتح الله توسلی و مهدی عسگری و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به وضعیت بهداشتی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز درمانی شهرستان ها و روستاها و نحوه مدیریت شیوع کرونا و ابهامات در واکسیناسیون اجباری و عوارض آن هم اعلام وصول شد.

علاوه بر این سوال ملی احمد راستینه هفشجانی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و لایحه اصلاح بند هـ تبصره هفت قانون بودجه سال  ۱۴۰۱ نیز اعلام وصول شد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ