کد خبر: ۱۹۲۲۵۱
۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۴/۲۶

واگذاری مشروط دو ورزشگاه و وعده جدید بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس
عضو شورای شهر و معاون سازمان خصوصی سازی :

واگذاری مشروط دو ورزشگاه و وعده جدید بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس

عضو شورای شهر تهران از واگذاری و انتقال مشروط مالکیت دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس خبر داد و معاون سازمان خصوصی سازی هم وعده بازگشایی نماد هر دو باشگاه در هفته جاری داد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر امانی درخصوص واگذاری دو ورزشگاه شهدای گمنام و ناصر حجازی به استقلال و پرسپولیس، گفت: سال 94 در دوره مدیریت چهارم شهری، دو ورزشگاه برای بهره برداری در اختیار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت که در این مدت قطعاً از این دو ورزشگاه استفاده شد. اگر بحث واگذاری و انتقال مالکیت دو ورزشگاه به دو باشگاه باشد، برابر قانون هر نوع واگذاری املاک شهرداری تهران چه برای بهره برداری و چه برای انتقال مالکیت نیاز به مصوبه شورای شهر دارد.

وی افزود:حتماً شهرداری این لایحه را تقدیم شورای شهر خواهد کرد. چون قانونی بودن این کار قطعاً منوط به تصویب شورا خواهد بود. فعلاً درحد تفاهمنامه شهرداری و وزارت ورزش، نیازی به تصویب شورای شهر ندارد اما در صورت انتقال قطعی سند حتماً به مصوبه شورا نیاز دارد.

امانی در پاسخ به اینکه آیا واگذاری بصورت تهاتر خواهد بود یا خیر؟ گفت: شهرداری هنوز به شکل رسمی با شورا نه صحبتی داشته و نه لایحه ای تقدیم کرد. هم ممکن است بصورت تهاتر باشد و هم بصورت نقدی که شهرداری تصمیم می گیرد.

براساس این گزارش، حسین امیررحیمی معاون سازمان خصوصی سازی هم درباره بازگشایی نماد استقلال که طبق وعده قبلی معاون وزیر اقتصاد قرار بود  اوایل تیر انجام شود، گفت: تلاش می شود نماد هر دو باشگاه اواخر هفته جاری بازگشایی شود.

وی ادامه داد: با فرابورس، سازمان بورس و دو باشگاه هماهنگی شده و برای بازگشایی به مدارک و مستنداتی نیاز است که مهمترین آن صورت‌های حسابرسی شده بوده که بزودی آماده می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ