کد خبر: ۱۹۲۴۷۳
۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۵/۲

ایران خودرو و سایپا برای فروش بلوک ۱۳.۷ و ۴۱ درصدی سهام فراخوان دادند

ایران خودرو و سایپا برای فروش بلوک ۱۳.۷ و ۴۱ درصدی سهام فراخوان دادند

ایران خودرو و سایپا با انتشار فراخوان ۱۵ روزه از برنامه واگذاری بلوک ۱۳.۷ و ۴۱ درصد از باقی مانده سهام دولت به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت ایران خودرو و سایپا با انتشار فراخوان 15 روزه از برنامه واگذاری بلوک 13.7 و 41 درصد باقیمانده سهام دولت به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط خبر دادند.

براساس این گزارش، شرکت ایران خودرو با انتشار فراخوان 15 روزه در روزنامه اطلاعات اعلام کرد: در راستای راهبرد های رئیس جمهور جهت خصوصی سازی های شفاف و تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ و اهداف و ماموریت وزارت صنعت برای فروش سهام دولت، شرکت های سرمایه گذاری سمند و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو بصورت تجمیعی معادل ۱۳.۷۷ درصد سهام شرکت ایران خودرو را بصورت بلوکی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه واگذار می کنند.

متقاضیان می‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم های مربوطه جهت احراز صلاحیت عمومی و اهلیت تخصصی از تاریخ و انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز به معاونت مالی و اقتصادی ایران خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج مراجعه کنند.

همچنین شرکت سایپا اعلام کرد: در راستای فرمان رئیس جمهور، شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری رنا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا و سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار، ۴۱ درصد از سهام شرکت سایپا را بصورت بلوکی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه واگذار می کنند.

متقاضیان می‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم های مربوطه جهت بررسی صلاحیت عمومی و تخصصی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز به معاونت اقتصادی سایپا واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج مراجعه کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ