کد خبر: ۱۹۲۵۱۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۳

فهرست برندگان دومین قرعه‌کشی خودرو با شانس یک به ۵۶ منتشر شد

فهرست برندگان دومین قرعه‌کشی خودرو با شانس یک به ۵۶ منتشر شد

فهرست برندگان دومین قرعه‌کشی خودرو برای ۱۰۴ هزار دستگاه در سامانه فروش یکپارچه با شانس یک به ۵۶ با مهلت واریز وجه سه روزه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فهرست برندگان دومین قرعه‌کشی خودرو بعد از تاخیر حدود 4 ساعته در سایت سامانه یکپارچه به آدرس sale.iranecar.com منتشر شد و این گروه با شانس یک به 56 از صبح امروز دوشنبه تا پایان پنجشنبه این هفته، مهلت مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان و واریز وجه اقدام دارند. در صورت عدم پرداخت نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

براساس این گزارش در این مرحله 104 هزار دستگاه از 27 محصول ایران‌ خودرو، سایپا، بهمن‌ موتور، آرین‌ پارس موتور، فردا موتور و ایلیا در قالب فروش‌های عادی، فوق‌العاده، پیش‌ فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد و 5 میلیون و 834 هزار و 567 نفر واجد قرعه کشی شدند.

از این گروه 5 میلیون و 634 هزار و 640 متقاضی عادی و حدود 199 هزار و 920 نفر نیز در طرح ویژه مادران دارای دو فرزند ثبت نام کردند. بنابراین حدود 217 هزار نفر به دلیل مغایرت در اطلاعات ثبت شده با اطلاعات سامانه ثبت احوال از قرعه کشی حذف شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ