کد خبر: ۱۹۲۵۲۷
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۵/۳

باران تابستانی و رعد برق چند روزه در ۴ استان/ تهران دومین شهر آلوده جهان شد
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران تابستانی و رعد برق چند روزه در ۴ استان/ تهران دومین شهر آلوده جهان شد

سازمان هواشناسی از بارش های تابستانی، رگبار و رعد و برق در ۴ استان جنوبی خبر داد و تهران با شاخص ۱۵۶ دومین شهر آلوده جهان شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت بارش‌های موسمی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس خبر و نسبت به آب‌گرفتگی گسترده، آب‌گرفتگی معابر، احتمال تخریب پل‌ها و خسارت به کشاورزان هشدار داد.

بر اساس این گزارش، زمان فعالیت رگبار موسمی بعداز ظهر امروز بوده و بعد از رگبار و رعد و برق شدید توام با وزش باد شدید و رخداد سیلاب در بعد از ظهر پنج‌شنبه ۶ مرداد پایان می‌یابد.

همچنین بارش های تابستانی، رگبار و رعد و برق در استان های فارس و کرمان ادامه دارد و از امروز تا چهارشنبه شدت بارش در استان‌های واقع در جنوب شرق افزایش خواهد یافت و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رود خانه‌ها در استان‌های سیستان وبلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس طی این مدت وجود خواهد داشت.

در این میان درحالی امروز تهران با شاخص 156 دومین شهر آلوده جهان بعد از سانتیاگو شیلی شد که معاون استاندار از آماده‌ باش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به علت افزایش آلودگی هوا خبر داد و توصیه به منع فعالیت‌های ورزشی و خودداری از تردد در فضای باز برای گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ