کد خبر: ۱۹۲۵۴۵
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۵/۳

ایران انعطاف زیادی در مذاکرات نشان داد/ ادامه دار بودن روند گفت و گو ها
سخنگوی وزارت خارجه:

ایران انعطاف زیادی در مذاکرات نشان داد/ ادامه دار بودن روند گفت و گو ها

سخنگوی وزارت خارجه با اعلام ادامه دار بودن روند گفت و گو ها از طریق کانال‌های ارتباطی،گفت: ایران انعطاف زیادی به خرج داد و تعیین شرایط برجام مستلزم تصمیم سیاسی آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر کنعانی با بیان اینکه ایران انعطاف زیادی در روند مذاکرات داشته، گفت: نزدیک یا دور بودن به توافق مستلزم تصمیم سیاسی آمریکا است.

وی افزود: ایران میز مذاکرات را ترک نکرده و واقعیت این است فارغ از مواضع رسانه ای که مقامات دولت آمریکا در روند مذاکرات مطرح می‌کنند و فشارهایی که به ایران وارد می‌کنند ایران نه احساسی و نه شتاب زده عمل می‌کند. روند گفت و گو ها از طریق کانال‌های ارتباطی ادامه دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: در سطح وزیر امور خارجه و هم در سطح مذاکره کننده مورا مذاکرات در حال انجام است. سایر کشورها نیز دیدگاه ها و ابتکاراتی را مطرح کردند و حتی در منطقه برخی از وزرای خارجه عمان و قطر ابتکاراتی مطرح شد و هر کدام به سهم خود تلاش هایی میکنند.

کنعانی توضیح داد: در مورد اظهارات گروسی در مورد ایران نیز ایران همواره عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و عضو معاهده عدم اشاعه است. در طول سال‌های اخیر با نگاه تعاملی و سازنده سعی کرده به سوءتفاهمات پایان بدهد و اجازه داده تا بازرسان آژانس به دفعات متعدد از مراکز هسته‌ای ایران بازدید کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ