کد خبر: ۱۹۲۶۵۹
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۸

ذوب آهن در تیر ماه رکورد تولید ۲۰.۸ هزار تن کلاف را ثبت کرد

ذوب آهن در تیر ماه رکورد تولید ۲۰.۸ هزار تن کلاف را ثبت کرد

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن از ثبت رکورد تولید ۲۰.۸ هزار تن کلاف در تیر ماه در انواع اندازه ها خبر داد و گفت: ارزش افزوده کلاف نسبت به میلگرد ساختمانی بیش از ۲ برابر است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن از ثبت رکورد تولید ۲۰۸۰۰ تن کلاف در تیرماه خبر داد و گفت: افزایش تولید کلاف از دی سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد. تا قبل از آن تولید کلاف بطور میانگین ۱۰ هزار تن در ماه بود که اواخر سال ۱۴۰۰ به ۱۹ هزار تن تولید رسید و در تیر ماه رکورد ۲۰.۸ هزار تن در انواع اندازه ها ثبت شد.   

وی افزود: متغیرهای ارتقاء تولید محصول کلاف شامل افزایش سرعت خطی و بعضاً رفع ایرادات، مهارت و تجربه بالای نیروها و تمرکز بیشتر بر روی تولید محصول کلاف است. بعد از محصولات ریل و انواع  Hها،کلاف سومین محصول با ارزش افزوده تولیدی است که برای اولین بار حدود سال ۷۸ و به میزان ۲۰۰۰ تن در ماه تولید شد و روند رشد و توسعه تولید را در پیش گرفت. 

یوسف زاده ادامه داد: ارزش افزوده کلاف نسبت به میلگرد ساختمانی که با افت شدیدی در قیمت مواجه شده بیش از ۲ برابر است و حاشیه سود بسیار بهتری نسبت به میلگردها دارد. این محصول بر اساس استاندارد ملی ۶۰۳۰ تولید می‌شود و چنانچه مشتری، استاندارد دیگری را برای تولید درخواست کند، بررسی و برای تولید آن اقدام خواهد شد.

حسین مشکین سرپرست نورد ۳۵۰ نیز گفت: از جمله خواص ویژه محصولات کم کربن که کلاف نیز در این دسته قرار می گیرد، کشش پذیری بالای آن تا قطر ۲ میلی متر بصورت سرد است که کاربرد آن را در صنایع مختلف فراهم می کند.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ