کد خبر: ۱۹۲۹۹۹
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۲۰

اثر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه حمل آرد شرکت بورسی بر درآمد ناخالص

اثر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه حمل آرد شرکت بورسی بر درآمد ناخالص

شرکت حمل و نقلی حاضر در بورس از افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه حمل آرد در شعبه سمنان با میزان حمل ۱۴۰ هزار کیسه در ماه و برآورد درآمد ناخالص ماهانه و سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از افزایش 35 درصدی نرخ کرایه حمل آرد در شعبه سمنان با میزان حمل 140 هزار کیسه در ماه و برآورد درآمد ناخالص ماهانه و سال جاری خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

براین اساس، "حفارس" اعلام کرد: به استناد نامه 18 مرداد مدیریت شعبه سمنان شرکت، مصوبه کارگروه آرد و نان استان سمنان، مقرر شد کرایه حمل آرد سمنان به میزان 35 درصد از مبلغ 6069.3 به 8193.6 تومان افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در سمنان، حدود 140 هزار کیسه است.

با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم 1.1 میلیارد تومان و در سال جاری به میزان 8.4 میلیارد تومان بر عملکرد شرکت اثر گذار بوده که اثرات مالی آن بصورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد.

تاریخ اعمال نرخ 18 مرداد است. افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به 29 اسفند مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1400 و 31 خرداد 1401 لحاظ شده است.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ