کد خبر: ۱۹۳۰۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۲۴

محکومیت ۱.۴ میلیون دلاری استقلال در پرونده استراماچونی تایید شد
توسط دادگاه عالی ورزش:

محکومیت ۱.۴ میلیون دلاری استقلال در پرونده استراماچونی تایید شد

رای پرونده مطالبات مربی ایتالیایی توسط دادگاه عالی ورزش صادر و محکومیت سنگین استقلال با پرداخت ۱.۴ میلیون دلار، مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پس از کش و قوس‌های فراوان دادگاه حکمیت ورزش، رای فیفا در‌ مورد پرونده باشگاه استقلال و آندره‌ آ استراماچونی را مورد تایید قرار داد.

براساس این گزارش، باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شد، علاوه بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS و حق‌الوکاله سنگینی را نیز به وکلای خارجی پرداخت کند. باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی 1.4 میلیون دلار است که باید دید مدیران فعلی باشگاه، چالشی که از دوره‌های قبلی ایجاد شده را چگونه پشت سر خواهند گذاشت.

آبان سال 99 فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره‌ آ استراماچونی را صادر کرد و این باشگاه به پرداخت 1.3 میلیون یورو جهت پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی محکوم شد.

مدیران استقلال پس از اعلام این حکم، پرونده را به دادگاه CAS کشاندند و در تلاش بودند تا مبلغ مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند اما در نهایت دادگاه حکمیت ورزش پس از چندین بار تعویق در صدور رای، فرجام خواهی استقلال را نپذیرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ