کد خبر: ۱۹۳۱۴۰
۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۵/۲۵

دولت روحانی در عرض چند ماه ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی را مصرف کرد
معاون اول رییس جمهور :

دولت روحانی در عرض چند ماه ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی را مصرف کرد

معاون اول رییس جمهور با اعلام اینکه دولت روحانی ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی را در عرض چند ماه و به بهانه مختلف مصرف کرده، مدعی تامین زمین مورد نیاز برای ساخت ۱.۴۰ میلیون واحد مسکونی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مخبر با بیان اینکه در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، تورم حدود ۵۰ درصد بود و فروش نفت و وصول درآمدها پایین و هزینه های جاری به دو برابر افزایش پیدا کرده بود، گفت: مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال گذشته درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان شرایط سخت پیش روی، صرف شد.

وی افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت ۱.۴۰ میلیون واحد مسکونی تامین شده که این عدد تا پایان سال به ۳ میلیون واحد خواهد رسید و برنامه دولت برای احداث مسکن این است که با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم بتواند هدفگذاری انجام شده در تولید مسکن را تحقق بخشد.

مخبر ادامه داد: اقدامات راهبردی دیگر دولت کنونی در زمینه خنثی سازی اثرات تحریم ها، احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده، کنترل نقدینگی، ارز و تورم و گسترش تعاملات اقتصادی با کشورهای پیرامون نیز بود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ