کد خبر: ۱۹۳۱۶۵
۱۷:۹ - ۱۴۰۱/۵/۲۵

معاملات مشکوک دو بانک بزرگ بورسی،
در روز افت ۴.۱ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک دو بانک بزرگ بورسی، "اخابر، وبانک"، یک انبوه ساز + ۱۰ نماد

در روز افت ۴۱۹۶ واحدی شاخص، دو بانک بزرگ بورسی، "اخابر، وبانک"، یک انبوه ساز به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت بخصوص در گروه های غیر کالایی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 4196 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 459 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.2 و 19.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا با داد و ستد 1.1 میلیارد سهم و بانک تجارت، ایران خودرو، شستا به همراه بانک صادرات با تقاضای 642، 525، 524 و 463 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 26 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، عمران و سازندگی قزوین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد 1.3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 9.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری لقمان، مخابرات، روغن نباتی ناب، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بهمن لیزینگ، توکا رنگ فولاد سپاهان ، بیمه سینا ، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، دشت مرغاب، سرمایه گذاری پارس آریان ، بانک صادرات، محصولات کاغذی لطیف و بانک تجارت، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک بزرگ بورسی، "اخابر، وبانک"، یک انبوه ساز به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ