کد خبر: ۱۹۳۲۰۱
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۵/۲۶

اینترنت نامحدود ماهانه یک اپراتور به قیمت ۳ بسته آدامس موزی

اینترنت نامحدود ماهانه یک اپراتور به قیمت ۳ بسته آدامس موزی

در حالی این روزها اغلب مشترکان از قیمت اینترنت احساس ناخوشایند دارند که بررسی‌ها نشان می‌دهد بسته‌ اینترنت نامحدود ماهانه‌ اپراتورهای تلفن همراه به قیمت ۳ بسته آدامس موزی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از موج، در حالی این روزها اغلب مشترکان از قیمت اینترنت احساس ناخوشایند و نگرانی دارند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز می‌توان بسته‌ اینترنت نامحدود ماهانه‌ را از اپراتورهای تلفن همراه به قیمت 3 بسته آدامس موزی خرید و بدون نگرانی استفاده کرد!

بر اساس این گزارش با وجود تمامی افت و خیزهای پیش‌ روی مقوله اینترنت و برخی نگرانی‌ها که از سمت معدودی مشترکان نسبت به رفتار برخی اپراتورها مطرح می‌شود اما با نگاهی عمیق‌تر به تصمیمات اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه، می‌شود شاهد تفاوت‌هایی در نحوه ارائه خدمات به مشترکان بود به عنوان مثال همین فروش اینترنت نامحدود!

در این سال ها اپراتورهای تلفن همراه حتی شده به ادعا، بهترین کیفیت اینترنت را به مردم عرضه کردند اما مقرون به صرفه‌ترین اینترنت در ایران وجود داشته و دارد.

دلیل آن هم مشخص است زمانی در سال‌های نه چندان دور، دو اپراتور غالب به قدری درگیر مسئله رقابت می‌شوند که ناگهان قانون‌گذار متوجه می‌شود در ارائه بسته‌های اینترنتی دچار دامپینگ شدند. به همین دلیل آنها را وادار به ارائه همان تعرفه‌های کمتر از قیمت به مدت سه سال می‌کند. اینترنت موبایل تا چندی پیش که برخی بسته‌های جذاب اینترنت تلفن همراه از سایت اپراتورها حذف شد، جزو ارزان‌ترین‌ها در دنیا بود.

اما به محض اینکه بسته‌های خوش مصرف بعد از إتمام مدت زمان جریمه از سایت اپراتورها برداشته شد این سیگنال به جامعه مخابره شد که اپراتورها بسته‌ها را گران کردند! اما فقط یک حذف ساده بود و تاکنون هیچ بسته‌ای از سمت اپراتورهای تلفن همراه گران نشده است.

اتفاقا لابه‌لای بسته‌های موجود روی سایت و درگاه‌های اپراتورها در حال حاضر نقاط جذاب هم مشاهده می‌شود اما مردم ممکن است به دلیل همان حس گرانی کاذبی که دارند، متوجه آن نباشند.

در حال حاضر و در میان حجم انبوهی از بسته‌های اینترنتی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل، بسته‌هایی به چشم می‌خورد که می‌تواند خوراک اینترنت بازان یا مشترکان پرمصرف اینترنت باشد. کسانی که به بازی‌های آنلاین، تماشای فیلم، دانلود فایل های حجیم و... علاقه‌مند هستند و همواره دنبال بسته‌هایی به صرفه می‌گردند و بر سر انتخاب بسته‌ها چرتکه می‌اندازند.

بسته های اینترنت نامحدود از قدیم مورد توجه بسیاری از اقشار جامعه بود حالا چه در سرویس ثابت و چه سیار... بسته‎های نامحدود اینترنت با قیمت جذاب! موضوع زمانی جذاب می‌شود که در بین بسته‌های اینترنت همراه اول، بسته نامحدودی به چشم می‌خورد که حجم آن 100 گیگابایت است.

این بسته یک ماهه شبانه که ساعت مصرف آن از یک بامداد تا 11 صبح است، به قیمتی کمتر از 20 هزار تومان عرضه می‌شود و از طریق کد دستوری #33232*100* قابل فعال سازی است.

با اینکه ایرانسل به دلیل اینکه هیچ بسته اینترنت بدون محدودیتی را به مشترکان نمی‌دهد ، 3 بسته اینترنت نامحدود رایتل روی هم به اندازه یک بسته همراه اول هم نمی‌شود.

رایتل بسته های نامحدود برای سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتا در نظر گرفته که شامل بسته نیم ساعته تا سقف 2.5 گیگابایت با قیمت 3500 تومان، بسته 3 ساعته تا سقف 15 گیگابایت با قیمت 12 هزار تومان و بسته 7 روزه تا سقف 70 گیگابایت با قیمت 50 هزار تومان و فعال سازی این بسته‌ ها از طریق کد دستوری #200* انجام می شود.

به عبارت دیگر و با صرف نظر از قید مدت زمان بسته های نامحدود، رایتل قیمت خوش بسته‌ترین اینترنت نامحدود را 258 درصد گران‌تر از تنها بسته اینترنت نامحدود همراه اول می‌فروشد.

برای شفاف‌تر شدن این مقیاس، اگر قیمت هر بسته آدامس موزی را که در بازار 6 هزار تومان است، لحاظ کرد ، قیمت کل بسته اینترنت نامحدود ماهانه همراه اول معادل 3 بسته آدامس موزی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ