کد خبر: ۱۹۴۵۶۱
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۶/۷

۳۰ خودرو با قیمت کمتر از ۲۰ هزار یورو معرفی شدند + فهرست
به دنبال ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو :

۳۰ خودرو با قیمت کمتر از ۲۰ هزار یورو معرفی شدند + فهرست

به دنبال ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو و تعیین سقف قیمتی مجاز، ۳۰ خودرو با قیمت کمتر از ۲۰ هزار یورو معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، آیین‌نامه واردات خودرو سوم شهریور ماه توسط معاون اول رئیس جمهور نهایی و به سه وزارتخانه صنعت، کشور ، اقتصاد، بانک مرکزی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، یکی از مهمترین بندهای این آیین‌نامه، تعیین سقف قیمتی برای خودروهای وارداتی است که طبق برنامه‌ریزی‌ها واردات خودروهای با قیمت کمتر از 20 هزار یورو مجاز اعلام شده و اولویت نیز با واردات خودروهای کمتر از 10 هزار یورو خواهد بود.

آیین‌نامه واردات خودرو سه گروه را شامل می‌شود که پس از ارسال درخواست تا 19 شهریور ماه، حداکثر تا آخر شهریور اسامی شرکت‌های منتخب اعلام خواهد شد. پس از تایید و اعلام شرکت‌هایی که الزامات آیین‌نامه واردات خودرو را با امتیاز بالاتری کسب کردند، واردات خودرو می‌تواند انجام شود. با اولویت واردات خودروهای کمتر از 10 هزار یورو، شرایط واردات سایر خودروها نیز بیستم شهریور ماه اعلام می‌شود.

سایر شرایط آیین‌نامه و الزام ایجاد نمایندگی برای خدمات پس از فروش در اینکه کدام خودروها قطعا وارد می‌شوند، اثرگذار خواهد بود. این گزارش صرفا به معرفی خودروهای کمتر از 20 هزار یورو می‌پردازد و قطعیتی برای اینکه این خودروها با چه قیمتی به دست مصرف کننده ایرانی می رسد، وجود ندارد.

فهرست 30 خودرو با قیمت کمتر از 20 هزار یورو:

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ