کد خبر: ۱۹۵۰۳۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۶/۲۲

دستگیری ۶۲ دلال ارزی و کشف ۴۶ میلیون دینار عراقی در پایانه‌های مرزی اربعین
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

دستگیری ۶۲ دلال ارزی و کشف ۴۶ میلیون دینار عراقی در پایانه‌های مرزی اربعین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۶۲ دلال ارزی و کشف بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی و انواع کالای قاچاق در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلام‌رضا رضائیان با اعلام استقرار10 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه مرز شلمچه برای سهولت دسترسی زائران به وجه نقد، گفت: در راستای ارائه خدمات مضاعف به زائران عتبات در پیاده روی اربعین و مقابله با هرگونه سوء‌ استفاده احتمالی اقتصادی، طرح مبارزه با دلالان ارزی اجرا شده و تا پایان اربعین با اولویت استقرار در مرزها ادامه دارد.

وی افزود: کارآگاهان در این مرحله از اجرای طرح، 62 فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی کردند. بیش از 46  میلیون دینار عراقی به همراه 6 دستگاه خودرو سواری بنز، 270 هزار عدد محموله دارویی، 11 دستگاه تلفن همراه و 3 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

رضائیان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. مردم در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه رفتار اقتصادی مشکوک موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 و یا به همکاران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در پایانه های مرزی گزارش دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ