کد خبر: ۱۹۵۰۴۳
۱:۲ - ۱۴۰۱/۶/۲۲

حضور بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

حضور بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

شرکت زرکام به عنوان بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا ، محصولات جدید و جهانی را در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت زرکام به عنوان بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا ، محصولات جدید و جهانی را در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ارائه کرد.

بر اساس این گزارش این شرکت زیرمجموعه هلدینگ زر است  که چندی پیش افتتاح شد و محصولات را  شامل کیک ، ویفر و شکلات برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه کرد. محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی ، نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیا است و قابلیت رقابت با برندهای برتر جهان را دارد .

اکنون انواع کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می شود و تا پایان سال ، 400 محصول شامل انواع کیک ها ، بیسکوِئیت ، ویفر ، شکلات ، تافی و کراکر در ایران و بازارهای جهان عرضه خواهد شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت و جمشید مغازه ای رئیس انجمن شیرینی و شکلات از غرفه هلدینگ زر بازدید کردند. برادران در این بازدید گفت : محصولات شرکت زرکام موجب جهش بزرگی در کشور شده است.

علاوه بر زرکام ، شرکت زر فروکتوز نیز که از مجموعه شرکت های هلدینگ زر است در این نمایشگاه ، حضور دارد. زر فروکتوز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل شیرین کننده های طبیعی گلوکز و فروکتوز ، مالتودکسترین، نشاسته های اصلاح شده و پری ژل در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی شیرینی ، شکلات و تجهیزات وابسته با حضور 250 شرکت در مساحت 33 هزار متر مربع در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد و تا 24 شهریور ماه برپا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ