کد خبر: ۱۹۵۰۶۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۶/۲۳

کمپین تپسی برای تامین لوازم‌ تحریر دانش‌آموزان کم‌ برخوردار

کمپین تپسی برای تامین لوازم‌ تحریر دانش‌آموزان کم‌ برخوردار

تپسی در آستانه آغاز سال نو تحصیلی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌ تحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تپسی در آستانه آغاز سال نو تحصیلی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌ تحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرد. در این کمپین، کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند با استفاده از امتیازها به تامین لوازم‌ تحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک کنند.

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، حال و هوای اول مهر فضای شهر را پر می‌کند. بعد از گذشت دو سال تحصیلی غیر حضوری، سال جاری دانش‌ آموزان علاوه بر اینکه ذوق و شوق تهیه لوازم تحریر نو را دارند، مشتاق حاضر شدن سر کلاس‌های درس در کنار دوستان‌ نیز هستند. اما در این بین نباید فراموش کرد کودکان کم‌برخوردار در مناطق محروم بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند.

چطور می توان به این کمپین پیوست؟

کاربران تپسی می‌توانند بدون پرداخت هزینه و تنها با ستاره‌ها در باشگاه مشتریان در این کار نیک سهیم باشند. در این طرح کاربران به ازای هر 500 ستاره در پر کردن جامدادی و به ازای هر 5000 ستاره در پرکردن کوله‌پشتی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید با ستاره‌ها در تپسی، حامی دانش‌آموزان مناطق محروم شوید مراحل زیر را دنبال کنید:

- اگر در حال حاضر عضو باشگاه مشتریان تپسی هستید، می‌توانید از منوی اپلیکیشن، تعداد ستاره‌ها را مقابل گزینه سفینه تپسی مشاهده کنید و با لمس این قسمت، وارد باشگاه شوید.

- اگر عضو باشگاه مشتریان نیستید از منوی اپلیکیشن، گزینه سفینه تپسی را انتخاب و ثبت نام کنید تا علاوه بر دریافت امتیاز هدیه ثبت نام، امتیازهای گذشته را نیز دریافت و از آنها استفاده کنید.

- در مرحله بعد، وارد فروشگاه تپسی شوید. در این صفحه می‌توانید از قسمت نیکوکاری در تامین لوازم‌ تحریر دانش‌آموزان در مناطق محروم سهیم باشید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ