کد خبر: ۱۹۵۰۶۷
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۶/۲۲

ساعت شروع کار ادارات پایتخت از ابتدای مهر شناور می شود
استاندار تهران:

ساعت شروع کار ادارات پایتخت از ابتدای مهر شناور می شود

استاندار تهران به منظور کاهش ترافیک مهر ماه از شناور سازی شروع کار ادارات و سازمان‌های پایتخت از ساعت ۷ تا ۹ صبح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن منصوری درباره تصمیمات اتخاذ شده جهت تسهیل ترافیک استان تهران با هماهنگی معاون اول رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی جهت کاهش ترافیک مهر ماه گفت: مقرر شد شروع کار ادارات و سازمان های شهر تهران از ساعت ۷ تا ۹ صبح بصورت شناور در نظر گرفته شود .

وی افزود: تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز در محل کار ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان ساعت پایان کار در همان روز بصورت شناور تعیین می شود. ساعت شروع خدمات رسانی بانک ها ۷ صبح و زمان حضور کارمندان بانک ساعت ۶:۳۰ است.  

این مقام مسئول درخصوص ساعت فعالیت مدارس، کارخانه ها و کارگاه ها توضیح داد: ساعت فعالیت نوبت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد. ساعت شروع به کار نوبت صبح کارخانه ها و کارگاه ها ۶ صبح تعیین شده که متناسب با آن سایر نوبت های کاری انجام می شود. 

منصوری ادامه داد: هر گونه تردد، تخلیه و بارگیری کامیونت و کامیون از ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح ممنوع است و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفین توقف های غیرمجاز و سد معبر اقدام می کند. این مصوبات برای مهر ماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ