کد خبر: ۱۹۵۰۶۹
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۶/۲۲

ثبت ۳.۷ میلیارد تراکنش سپ از طریق کارتخوان، درگاه و موبایل
برای ۵ ماه سال رقم خورد:

ثبت ۳.۷ میلیارد تراکنش سپ از طریق کارتخوان، درگاه و موبایل

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در پنج ماه سال بیش از ۳.۷ میلیارد تراکنش از طریق کارتخوان، درگاه و موبایل به ثبت برساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با استناد به گزارش‌های اقتصادی شاپرک از هر پنج خرید فروشگاهی، یک خرید از طریق کارتخوان‌های سپ انجام می‌شود که این موضوع نشان دهنده گستردگی سطح خدمات این شرکت فعال در صنعت پرداخت است. امروزه پرداخت از طریق کارتخوان، بخش اجتناب ناپذیر خریدهای فروشگاهی است و ماموریت سپ نیز پرداختی آسان و سریع در زندگی روزمره است.

این شرکت به عنوان پرتراکنش‌ترین شرکت پرداختی خاورمیانه و آفریقا دارای بیش از 1.1 میلیون کارتخوان فعال است که در سال گذشته همواره در رتبه نخست گزارش‌های ‌شاپرک در بخش در تعداد تراکنش بین شرکت‌های PSP قرار گرفت.

گزارش‌های اقتصادی شاپرک، نشان از دستاوردها و موفقیت‌های چشمگیر این برند خوشنام در صنعت پرداخت دارد. برندی که نه‌تنها رکورد دار بیشترین تراکنش کارتخوان در ایران بلکه با استناد به آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت در رتبه نخست صنعت پرداخت خاورمیانه و آفریقا قرار دارد و بلند پروازانه به همراهی با پذیرندگان همیشگی ادامه می‌دهد.

278 تراکنش در هر ثانیه

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه بالغ بر 3.7 میلیارد تراکنش را از طریق کارتخوان، درگاه و موبایل با موفقیت به ثبت رساند. از این میزان تراکنش، 3.4 میلیارد تراکنش از طریق کارتخوان ( نزدیک به 20 درصد از کل تراکنش های کارتخوان) بود. به عبارتی در هر ثانیه 278 تراکنش از طریق درگاه‌های سپ انجام می‌شود. سپ با دارا بودن بیش از 40 شعبه و نمایندگی توانسته خدمات را در دسترس تمام پذیرندگان این مرز و بوم قرار دهد.

سپ با درکی روشن از سرعت پیشرفت فناوری و سنجیدن وضعیت بازار، 19 سال پیش به عنوان نخستین شرکت پرداخت در ایران، پا به عرصه وجود نهاد و در سال گذشته، بطور ویژه بر توسعه‌ فعالیت و بومی سازی کارتخوان متمرکز شد و با حمایت از شرکت تندر نور، خط تولید کارتخوان در ایران را راه اندازی کرد.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت به کسب و کارهای بزرگ و کوچک در تلاش است تا پرداختی امن و سریع را بر بستر فناوری به مخاطبان ارائه دهد. هدف از تلاش نزدیک به 2 هزار نیروی این شرکت، ارائه بهترین خدمات پرداخت در زندگی روزمره هموطنان است که با پشتوانه آنها در پنج ماه سال ، رکورد 142.9 میلیون تراکنش اینترنتی و 159 میلیون تراکنش موبایلی ثبت شد که این امر، نشان دهنده پیشرو بودن پرداخت الکترونیک سامان کیش در صنعت پرداخت است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ