کد خبر: ۱۹۵۱۰۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۶/۲۴

داده های ۹.۵ میلیون اسرائیلی هک شد/ انتشار اطلاعات نتانیاهو و لاپید

داده های ۹.۵ میلیون اسرائیلی هک شد/ انتشار اطلاعات نتانیاهو و لاپید

هکرها ضمن سرقت داده‌های هویتی ۹.۵ میلیون اسرائیلی، اطلاعات هویتی مسئولین عالی‌رتبه و رسمی این کشور از جمله نتانیاهو و لاپید را نیز منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از واللا نیوز، هکرها موفق شدند داده‌های هویتی ۹.۵ میلیون فردی که در اسرائیل به ثبت رسیده را به سرقت ببرند. از میان اطلاعاتی که هکرها موفق شدند در اختیار بگیرند، شمار برگ هویت، آدرس و تاریخ صدور آنها است.

بر اساس این گزارش در میان این داده ها، اطلاعات هویتی مسئولین عالی‌رتبه و رسمی اسرائیل از جمله نخست وزیران فعلی و پیشین این رژیم نیز به وجود دارد. این هکرها که war__dark نام دارند برای تایید این گفته‌ها اطلاعاتی جزئی از 8.3 هزار پرونده هویتی از جمله اطلاعات بنیامین نتیانیاهو را منتشر کردند.

علاوه بر انتشار اطلاعات هویتی افرادی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، یائیر لاپید نخست وزیر فعلی هم می تواند با مراجعه به داده‌های منتشره از نحوه ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی اسرائیل اطلاع حاصل کند.

هیات حمایت از حریم خصوصی رژیم صهیونیستی در واکنش به این حادثه بزرگ سایبری و اخبار منتشره مبنی بر رخنه هکرها به بانک اطلاعات اسرائیل، اعلام کرد: این مسئله در حال بررسی است به ادعای این هیات از داده‌های موجود می‌توان به این نتیجه رسید که این حادثه امنیتی جدیدی نیست. مدت ها است بانک اطلاعاتی عظیمی از داده‌های هویت اسرائیلی‌ها در شبکه اینترنت در حال عرضه است و ظاهرا این اطلاعات برای تهاجم‌های بعدی این هکرها که ظاهرا ایرانی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ