کد خبر: ۱۹۵۱۳۰
۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۶/۲۷

۴۰۰ نوع محصول زرکام تا پایان سال به بازار می‌آید

۴۰۰ نوع محصول زرکام تا پایان سال به بازار می‌آید

مجموعه زرکام در مرحله نخست در مساحت ۳۰۰ هزار مترمربع شروع به کار کرده و مقرر شده تا پایان سال‌ ۴۰۰ نوع محصول تولید و روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عارف فرجی مدیر شرکت زرکام در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات گفت: مجموعه زرکام پس از سال‌ها تحقیق و با سرلوحه قرار دادن زیرساخت‌، فناوری و دانش به‌عنوان سه ضلع مؤثر در راه ایجاد و توسعه مجموعه فعالیت را آغاز کرد.

وی افزود: در زمینه زیرساخت به فضای مناسب درخصوص محصولات کانفکشنری و خصوصاً شکلات توجه ویژه‌ای شد که می‌توان به کنترل فضای میکروبی با استفاده از فلیترهای پیشرفته و کنترل دمایی فضای سالن‌های تولید اشاره کرد. در زمینه فناوری مقوله‌هایی نظیر چگونگی فرآوری و بسته‌بندی مورد توجه قرار گرفت. چرا که محصولات تولیدی ایران طی چند دهه گذشته عموماً به یک شکل خاصی تولید و عرضه می‌شده و تنها از نظر طعم متفاوت بود.

این مدیر ادامه داد: برای تحقق این امر و تفاوت در فرایند تولید محصولات زرکام تجهیزات بسته‌بندی مدرنی وارد شد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استقرار خطوط تولید پیوسته از ابتدا تا انتهای فرایند تولید در راستای تحقق این آرمان برنامه‌ریزی شد. حضور مستمر در شرکت های بزرگ تأمین کننده مواد اولیه شیرینی و شکلات دنیا در راستای تولید محصولی متفاوت مؤثر است. گروه زر همواره به‌دنبال ایجاد زنجیره‌های ارزش و تأمین بوده و زرکام نیز در راستای تأمین مواد اولیه اصلی از همین زنجیره‌ها بهره برده است.

فرجی عنوان کرد: در این مجموعه انواع ویفرها (خاص و کلاسیک)، کیک، بیسکوئیت، کراکرها، تافی و انواع شکلات تولید می‌شود. گردش مالی صنعت شیرینی و شکلات دنیا در سال 2021 بالغ بر 1200 میلیارد دلار بوده در حالی که سهم ایران با دارا بودن یک درصد جمعیت جهان تنها 700 میلیون دلار است و این آمار و ارقام گواه وجود ظرفیت‌های بالای فعالیت در این بخش است.

بر اساس این گزارش، تیکرز ترکیبی از طعم ناب شکلات واقعی، تکه‌های فندق و ویفر کریسپی، تریپرز ترکیب سه طعم در یک محصول، تجربه همزمان فندق، شیر و شکلات، چوکوتریپس طعم واقعی شکلات، وینکرز طعم واقعی ویفر، هانیپرز کیک سبک، بریتونا کیک شکلاتی و پیکولند کیک‌های کوچک از مهم‌ترین محصولاتی است که در شروع فعالیت زرکام وارد بازار شدند و به‌زودی محصولات جدیدی به سبد محصولات افزوده خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ