کد خبر: ۱۹۵۱۵۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۶/۲۸

واکنش به تصمیم عجیب استقرار بازرس بسیجی در کارخانه های ۵ استان !
فعال اقتصادی مطرح کرد:

واکنش به تصمیم عجیب استقرار بازرس بسیجی در کارخانه های ۵ استان !

فعال اقتصادی در واکنش به تصمیم وزارت کشاورزی مبنی بر استقرار دو بازرس بسیجی در کارخانه های ۵ استان، اعلام کرد: دکان سامانه و تعزیرات و سازمان حمایت را جمع کنید و چوب فلک بگذارید!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی شریعتی فعال اقتصادی در واکنش به ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی در توییتر اعلام کرد: سوپرایز عزیزان جهاد کشاورزی، استقرار دو بازرس بسیجی اصناف در کارخانه های بخش خصوصی! اگر قرار به مبصر بازی است، دکان این همه سامانه و تعزیرات و سازمان حمایت را جمع کنید و در حیاط کارخانه هم چوب فلک بگذارید!

بر اساس این گزارش، سعید امرالهی مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، موضوع استقرار نیروی بازرس در کارخانه استان های سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، کرمان، خراسان رضوی و خوزستان ابلاغ کرد.

با توجه به اهمیت نظارت بر کالاهای اساسی و حفظ ثبات قیمت‌ها و ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه تخلف و عرضه خارج از شبکه، کنترل شرکت های تولیدی، هدایت صحیح کالاهای تولید شده شبکه عرضه و رعایت حقوق مصرف کنندگان، دستور فرمایید در کلیه کارخانه های شاخص آن استان به فراخور شرکت های تولیدی ( لبنیات، آرد، حبوبات، بسته بندی گوشت و مرغ، رب گوجه فرنگی و ...) پس از توضیحات و آموزش لازم حداقل دو نفر نیروی بازرس با همکاری سازمان بسیج اصناف استان مستقر و فعالیت را بصورت مستمر و جدی شروع کرده و گزارش روزانه و هفتگی از فعالیت کارخانه ها را به این دفتر ارسال کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ