کد خبر: ۱۹۵۱۹۷
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۶/۲۸

ششمین تامین مالی جمعی شرکت تامین سرمایه تمدن کلید خورد
برای تکمیل طرح تصفیه خانه آب شرب:

ششمین تامین مالی جمعی شرکت تامین سرمایه تمدن کلید خورد

تامین سرمایه تمدن با هدف تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط و دانش بنیان برای ششمین بار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد را برای تکمیل طرح تصفیه خانه آب شرب راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عرضه گواهی های شراکت تکمیل طرح تصفیه خانه آب شرب بر روی سکوی تامین مالی جمعی به ارزش ۱۳.۵ میلیارد تومان و آدرس www.ibcrowd.ir امروز صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش این یک فرصت سرمایه گذاری یکساله با نرخ سود علی الحساب ۲۳.۵ درصد با پرداخت سود ماهانه و پرداخت اصل سرمایه گذاری در سررسید (انتهای دوره سرمایه گذاری) به مدت محدود ۱۴ روز جهت سرمایه گذاری در سکوی IBCROWD در دسترس عموم قرار گرفت.

سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به کسب سودی بالاتر از فرصت های سرمایه گذاری درآمد ثابت و سپرده بانکی دارند می توانند در این فرصت سرمایه گذاری سهیم شوند. گواهی های شراکت معاف از مالیات هستند. تامین سرمایه تمدن جهت پوشش ریسک های تامین مالی جمعی، ضمانت نامه تعهد پرداخت بانکی برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی و چک تضمین برابر اصل و فرع مبلغ تأمین مالی را پس از موفقیت کمپین از متقاضی اخذ می کند.

تامین سرمایه تمدن دی ماه سال گذشته برای اولین بار در بازار سرمایه اقدام به تامین مالی جمعی شرکت دارو سازی پارس حیان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان کرد که با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران در کمتر از دو ساعت تامین مالی شرکت صورت پذیرفت.

بنابر این گزارش، تامین مالی جمعی یکی از خدمات جدید تأمین سرمایه تمدن در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با مدت و سقف سرمایه گذاری محدود است.  این فرایند از طریق انتشار و فروش گواهی های الکترونیکی تحت عنوان گواهی شراکت انجام می‌گیرد. بدین صورت که جهت تامین مالی طرح اقدام به فراخوان جمع آوری وجوه در یک دوره زمانی مشخص می کند و اشخاص حقیقی یا حقوقی تامین کننده منابع مالی می توانند نسبت به خرید گواهی های شراکت در دوره فراخوان اقدام  کنند.

تامین مالی از این روش برای شرکت‌های سهامی عام پذیرفته شده در بازارهای شرکت بورس و فرابورس منع شده تا رقابت صرفا برای تامین مالی شرکت‌ های سهامی خاص صورت پذیرد. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به پلتفرم تامین مالی جمعی ای بی کراد به نشانی www.ibcrowd.ir مراجعه کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ