کد خبر: ۱۹۵۲۳۷
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۶/۲۹

باران ۵ روزه در برخی مناطق ایران و سیلاب ناگهانی امروز در ۹ استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران ۵ روزه در برخی مناطق ایران و سیلاب ناگهانی امروز در ۹ استان

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی باران ۵ روزه در برخی مناطق ایران به سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و برخورد صاعقه در ۹ استان طی امروز هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید روی می‌دهد. جو سایر مناطق هم آرام و پایداری خواهد بود.

براساس این گزارش، امروز جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب غرب کرمان، شرق و شمال فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شرق چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و جنوب غرب مرکزی با مخاطره بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، آب‌ گرفتگی و آسیب سازه‌های موقت مواجه هستند.

علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود. فردا در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان، شمال فارس،‌ برخی مناطق اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده پیش‌بینی شد. استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه شاهد ابرناکی و بارش پراکنده خواهند بود.

 

پنجشنبه 31 شهریور نیز با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و شمال کرمانشاه، رگبار باران و رعد و برق گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، قم و شمال اصفهان ابرناکی گاهی وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

جمعه اول مهر در ارتفاعات واقع در شمال غرب و شنبه آینده در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، ابرناکی و وزش باد گاهی بارش پراکنده روی می‌دهد.

آسمان امروز تهران هم صاف تا کمی ابری بوده و دما با افزایش یکی دو درجه به 34 درجه می‌رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ