کد خبر: ۱۹۵۳۸۱
۰:۰ - ۱۴۰۱/۷/۴

آمریکا چند بار پیام داده و حسن نیت برای رسیدن به توافق را دارد
وزیر خارجه ایران و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا چند بار پیام داده و حسن نیت برای رسیدن به توافق را دارد

به گفته وزیر خارجه ایران و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، آمریکا چند بار پیام داده و اعلام کرده دارای اراده و حسن نیت برای رسیدن به توافق است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابهام احیای برجام در حالی ادامه دارد که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با اشاره به رایزنی علی باقری با نماینده اتحادیه اروپا و کشورهای مرتبط با مذاکرات در نیویورک، گفت: این موضوع  از موضوعات اصلی در دستور کار بود و در دیدارها تاکید شد ایران برای رسیدن به توافق اراده و جدیت لازم را دارد و آمریکا باید شجاعت گرفتن تصمیم را داشته باشد تا بتوان از توافق خوب، قوی و پایدار سخن گفت.

وی ادامه داد: آمریکایی ها بارها حتی در این روزهای اخیر اعلام کردند دارای اراده و حسن نیت لازم برای رسیدن به توافق هستند. بنابراین با واقع بینی اراده و حسن نیت را نشان و اثبات کنند تا بتوان به نقطه توافق رسید.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه هم، گفت: احیای توافق هسته ای با ایران ادامه دارد اما آمریکا تلاش می کند تمام جهان را از طریق تحریم ها به حیات خلوت خود تبدیل کند.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم گفت: امامئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دیدار با رئیسی ، بسیار علاقه مند به مذاکره هسته ای و حامل یکی دو پیام بود.رئیس جمهور سوئیس هم حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود اما رئیسی اعلام کرد آیا ایران از ملاقات های دوجانبه قبلی سودی برد؟، آمریکایی ها مذاکره را برای مذاکره می‌خواهند و اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی را مکرر تحریم می کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ