کد خبر: ۱۹۵۳۹۱
۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۷/۴

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران : دسترسی به اینترنت عادی شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران : دسترسی به اینترنت عادی شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اعلام زیان چند ده میلیونی محدودیت اینترنت، خواهان برگشت دسترسی طبیعی به اینترنت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در واکنش به قطع اینترنت روز‌های اخیر و متضرر شدن بسیاری از کسب‌ و کارها با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اتفاقات روز‌های اخیر نشان داد بیش از همیشه نیازمند جلب اعتماد مردم هستیم. ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت به‌ ویژه مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌ رسان‌هایی که ده‌ها میلیون کاربر دارند قطعا به این اعتماد لطمه می‌زند.

میلیون‌ها نفر برای ارتباط با عزیزان به این ابزار‌ها وابسته هستند. میلیون‌ها نفر برای سرگرمی و آموزش و کسب اخبار و اطلاعات به اینترنت مراجعه می‌کنند. بنابراین مسدود یا محدود کردن اینترنت تنها موجب سلب اعتماد از شهروندان خواهد شد. همچنین کسب‌ و کار‌های بسیاری برای تداوم فعالیت، نیازمند اطمینان از کارایی و پایداری اینترنت هستند. چگونه می‌شود اقتصاد دیجیتال داشت وقتی نمی‌توان از دسترسی مستمر به اینترنت مطمئن بود؟

اعضای هیأت مدیره "نصر تهران" طی جلسه فوق‌العاده‌ای به بررسی لطمات و ضرر و زیان‌های وارد شده به کسب و کار‌ها به دلیل قطعی اینترنت خواهند پرداخت و مصرانه از نهاد‌های مسئول می‌خواهد وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی برگردانند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ